Mijn nieuwe bestemming: Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Laurie - WaarBenJij.nu Mijn nieuwe bestemming: Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Laurie - WaarBenJij.nu

Mijn nieuwe bestemming: Nieuw-Zeeland!

Door: Laurie

Blijf op de hoogte en volg Laurie

11 December 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Op 23 november moest ik het mooie Australië helaas verlaten... Ondanks dat ik mijn reis totaal anders zou organiseren als ik het opnieuw kon doen heb ik het super naar m'n zin gehad en enorm veel leuke mensen ontmoet! Na een hele dag reizen (Cairns - Brisbane - Auckland) en wachten (ruim 5 uur tussen mijn vluchten) arriveerde ik rond 02.00 uur 's nachts in Nomads Auckland. 

Omdat ik slechts een kleine maand in Nieuw-Zeeland ben en wel beide eilanden rondreis zit ik bijna iedere dag in de bus en is het allemaal een beetje gehaast. Ik heb dus ook weinig tijd gehad om een update voor jullie te typen. Hieronder mijn reisschema, zodat jullie in ieder geval een idee hebben van waar ik uithang. Binnenkort zal ik proberen iets te typen over wat ik hier uitspook, maar tot die tijd verwijs ik jullie daarvoor door naar Facebook voor de foto's ;)

24/11: Auckland - Paihia
25/11: Paihia - Auckland
26/11: Auckland - Hot Water Beach 
27/11: Hot Water Beach - Waitomo
28/11: Waitomo - Rotorua
29/11: Rotorua - Taupo
30/11: Taupo 
01/12: Taupo - River Valley
02/12: River Valley - Wellington
03/12: Wellington - Picton - Kaiteriteri
04/12: Kaiteriteri - Westport
05/12: Westport - Lake Mahinapua
06/12: Lake Mahinapua - Franz Josef
07/12: Franz Josef
08/12: Franz Josef - Wanaka
09/12: Wanaka - Queenstown
10/12: Queenstown
11/12: Queenstown 
12/12: Queenstown - Christchurch
13/12: Christchurch
14/12: Christchurch - Auckland
15/12: Auckland
16/12: Auckland
17/12: Auckland
18/12: Auckland - Melbourne - London - Amsterdam

Op 14 december vlieg ik van Auckland naar Christchurch. Ik heb er voor gekozen het laatste stuk terug niet met de bus te reizen omdat deze op dezelfde plaatsen stopt als op de heenweg. Nu heb ik in ieder geval nog even tijd om te relaxen in Auckland voordat ik het vliegtuig terug naar huis pak. De vlucht terug duurt inclusief stopovers namelijk bijna 32 uur! Op 19 december om 09.05 uur Nederlandse tijd ben ik dan als het goed is weer op Nederlandse bodem.

Tot snelll!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurie

Actief sinds 31 Juli 2012
Verslag gelezen: 768
Totaal aantal bezoekers 8570

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 11 Mei 2016

Midden Amerika

20 September 2012 - 16 December 2012

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: