Laurieisfoetsie is terug! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Laurie - WaarBenJij.nu Laurieisfoetsie is terug! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Laurie - WaarBenJij.nu

Laurieisfoetsie is terug!

Door: Laurie

Blijf op de hoogte en volg Laurie

11 Maart 2016 | Panama, Bocas del Toro

Hi allemaal,

Mijn laatste blog hier is van 11 december 2012. Sinds toen ben ik nog regelmatig foetsie geweest (of in ieder geval op pad ;) ), maar niet meer écht op reis. Nu heb ik uit eigen keuze geen baan meer en - naast 4 weken Spaans volgen in Sámara - ook nog niet echt een plan voor wat ik de komende 2 maanden in Midden Amerika ga doen. Ik ga in elk geval naar Costa Rica en Panama (Bocas del Toro, daar ben ik nu) en wie weet ook nog wel naar Nicaragua. Daarnaast is het ook nog een optie op bezoek bij Mel (mijn travel buddy sinds Nieuw Zeeland 2012) te gaan, die momenteel in Cuba woont en werkt. Al deze aspecten maken dit voor mij weer een echte reis (en niet gewoon een vakantie pap en mam ;) )

Op maandag 28 maart beginnen mijn Spaanse lessen in Sámara en tot die tijd ben ik nog helemaal vrij. Na 4 weken Spaanse les daar heb ik ook weer 2,5 week zonder plannen voordat ik weer terug naar Nederland vlieg. Ik zal proberen deze blog weer een beetje bij te houden, maar ik beloof niks ;)

Hasta luego!

Laurie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Bocas del Toro

Laurie

Actief sinds 31 Juli 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 8534

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 11 Mei 2016

Midden Amerika

20 September 2012 - 16 December 2012

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: